Wednesday 6 April 2011

sAyA sAyAnG mErEkA

saya sayang mereka semua...
tanpa mereka pasti kehidupan saya tidakkan seceria ini...
mereka banyak menhiburkan saya...
siapakah mereka?????

PERTAMA
sudah pastinya family yang paling sporting + happy sekali..hehehehe..














saya ada abah..mak..n adik...yang baju merah tu sepupu jer sebenarnya...
tapi boleh lah gak lau nak anggap adik sendiri sebab terlebih manja dengan family kitaorg lak...
pe yang saya nak mak ngn abah mesti tunaikan...
tapi lau dah terlampu mahal tu tak la..hehehe...
sebab tu la family saya best..
saya sayang family saya...

KEDUA
kazen yang paling best...
walaupun kadang2 tak la sekepala tapi pape pun kitaorang mesti akan enjoy bersama..
kuar makan bersama...shopping bersama...dan macam2 lagi...
sebagai yang tua (muda lagi sebenarnya) terpaksa la kadang2 tu kena belanja dorang...



















adik..ko pun best gak sebab akan ikut jer pe yang disuruh...
terbaek la ko adik...















KETIGA
kawan yang agak comel gak la...ct juju...


















susah senang dia sentiasa bersama saya...
payah untuk cari kawan yang macam ni sekarang..
kebanyakkannya yang da bila time gembira jer...
waktu saya ketawa dia ada...n...bila saya menangis pun dia akan ada walaupun hanya dalam telefon..
maklum la sorang timur..sorang lagi barat...
balik kampung jer baru dapat jumpa...

KEEMPAT
sidia yang sentiasa disayangi..
walaupun jauh dimata..tapi dekat dihati...
bermula dengan 1 kejadian membuatkan kita kekal sampai harini..
harap akan kekal selamanya...
macam2 rintangan kita dah lalui bersama...
nasib baik sampai sekarang awak masih bersabar dengan perangai saya..










itu la mereka yang saya sayang ...
terima kasih pada semua...

No comments:

Post a Comment